Ei ollut tarkoitus päivitää tänne tänään mitään, mutta pakko jakaa teidän kanssa. Huomasin sattumalta tämän kuvan, joka on otettu vuonna 2008 helmikuussa. Jilla pentuna lähdössä omaan kotiin. Se oli 7. helmikuuta, eli tasan 6 vuotta ja 1 päivä sitten.

En tiedä oliko nuo hiuspannat muotia, mutta nyt ei tulisi mieleenkään pitää hiuksia noin. Tuo takki minulla edelleen on ja olen yhtä onnellinen koiran omistaja kun 6 vuotta sitten. Tii Piin tyttöa odotin pitkään ja kun se syntyi, tiesin heti että se olisi minun pentu. Onneksi Jillan sain. Minua aina suuresti huvittaa katsoa sen pentukuvia, siinä se on kotiin lähdössä korvat lupalla ja nenä punaisena. Korvat onneksi nousivat, mutta punainen nenä sillä on edelleen.

Kyllä minua silloin onni potkaisi ja kovin, sen tietää Jilla itsekin. Varmaan ihmettee että ihmisellä kävi tuuri kun Hänet sai, niin oman arvonsa tunteva se on. Vaan niin kävikin.

Alla Leenan ottama kuva, tästä hetkestä lähtien mikään päivä ei ole ollut tylsä

1275498-normal.jpg